Hur skapar och skriver jag protokoll?

Hur skapar och skriver jag protokoll?

  1. Gå till skolan/organisationsenheten som du vill skriva protokollet på
  2. Klicka på Nytt protokoll och välj protokolltyp
  3. Ge protokollet ett namn och datum. Klicka på Närvarande för att välja ett eller flera namn, tryck Spara
  4. Välj vilka ärenden som ska ingå i protokollet
  5. Protokollet visas, redigera förtexten genom att klicka på den
  6. Klicka på Skriv protokoll, en skrivdialog visas med en pil på den punkt som du skriver på, du kan även bifoga filer till punkten.
  7. Klicka på Spara och nästa (eller Cmd+Enter/Ctrl+Enter) så tas du till nästa punkt och kan skriva vidare. Du kan även klicka på en punkt som du vill skriva på.
Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

0 Kommentarer

logga in för att lämna en kommentar.
Powered by Zendesk