Ditt ProReNata supportkonto

Om du har ett konto i ProReNata Journal har du automatisk ett konto i ProReNata support, vilket kan användas för att

  • skicka en förfrågan till supporten
  • svara på supportmejl
  • öppna filer som är skickade från ProReNata support
  • skicka en fil/bilaga till ProReNata support på ett säkert sätt

Obs! Du kan alltid mejla till support@prorenata.se från ditt mejlkonto. Om du får ett mejl från supporten kan du också svara från ditt mejlprogram. Om du emellertid önskar att skicka eller öppna en bifogad fil måste du använda ditt ProReNata supportkonto. Av säkerhetsskäl skickar vi inga filer som bifogas i mejl, de sparas i stället på ditt supportkonto. Därifrån kan du ladda ner filer som ProReNata support skickat till dig eller skicka in filer till supporten på ett säkert sätt. 

Logga in i ditt supportkonto hos ProReNata

För att logga in i ditt supportkonto behöver du dina inloggningsuppgifter från ProReNata Journal. Så här gör du:

  1. Gå till https://support.prorenata.se
  2. Klicka på Logga in knappen i det övre högra hörnet.
  3. Systemet tar dig till ProReNatas inloggningssida. Logga in som vanligt till ditt ProReNata konto och sedan kommer du att navigeras automatiskt till ditt supportkonto.
  4. Klicka på hanteringsmenyn i det övre högra hörnet och välj Mina aktiviteter. Då kommer du till sidan Mina förfrågningar, som visar alla dina supportfrågor.

Härifrån kan du:

  • Söka efter dina frågor
  • Skicka en förfrågan
  • Svara på förfrågan
  • Skicka en fil till ProReNata support
  • Ladda ner filer som skickats från ProReNata support

Skicka en fil till ProReNata support

För att skicka en fill till ProReNata support gör du så här:

  1. Gå till ditt ProReNata supportkonto (se ovan).
  2. Klicka på Skicka en förfrågan knappen.
  3. Skriv din förfrågan och klicka på knappen Lägg till fil eller släpp filer här längst ner på sidan.
  4. Välj fil från din dator och klicka på knappen Skicka.

Öppna en fil som är skickad från ProReNata support

  1. Gå till ditt ProReNata supportkonto (se ovan).
  2. Hitta din förfrågan på sidan Mina förfrågningar. Öppna din förfrågan genom att klicka på förfrågans ämne.
  3. Bifogade filer/bilagor visas på högra sidan. Klicka på filen för att ladda ner den.
Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

0 Kommentarer

logga in för att lämna en kommentar.
Powered by Zendesk